Питання та відповіді

Як можна оформити замовлення?

Замовлення можна зробити на сайті або оформити швидке замовлення (біля бажаного засобу є кнопка "швидке замовлення", яка допоможе його оформити без заповнення зайвих полів)
Так само можна написати нам в Інстаграм або Вайбер/Телеграм, щоб оплатити за реквізитами (без оформлення замовлення на сайті)

Як я дізнаюся, що моє замовлення успішно здійснено?

Після оформлення замовлення та оплати, ви отримуєте повідомлення на пошту з деталями вашого замовлення, термінами доставки,  а також електронний чек вашої оплати. 

Можна відмінити замовлення або замінити щось у ньому?

Ми не можемо внести зміни після замовлення, тому що одразу після оформлення замовлення ми вже можемо викупити ваші продукти! Ми завжди ідемо вам на зустріч та розуміємо як це важливо, тому якщо є можливість то ми завжди внесемо зміни. Але будь ласка, перевіряйте уважно всі деталі замовлення ще до оплати! 

У вас є післяплата?

На даний момент у нас немає післяплати, оскільки більшість асортименту на нашому сайті доступна під замовлення, і для того, щоб його замовити – його потрібно повністю оплатити. Всі замовлення індивідуальні, і ми не можемо його замовити без вашої оплати. Для нас важливо, щоб покупки у нас були приємними та зручними і не викликали зайвого клопоту, тому швидка та безпечна оплата на сайті – для нас у пріоритеті. Ви сплачуєте лише на розрахунковий рахунок ФОП нашої компанії.

Як я можу вам довіряти?

Ми працюємо більше 9-рокві, щоб ознайомитися з нашою роботою та відгуками покупців, перейдіть в наш Інстаграм (внизу посилання на наш Інстаграм), у закріплених сторіс ви побачите розділ “Відгуки”, а також по хештегу #storeesorders в Інстаграм – можна переглянути живі фото замовлень, що публікуються щодня. А також у відмітках нашої сторінки- відгуки покупців, які нас відзначають ( дякуємо вам за це!)

У вас є оригінальна продукція?

Ми працюємо тільки з офіційними дистриб'юторами брендів, які є в Україні. Бренди які привозимо зі США та Європи ми також працюємо тільки з офіційними сайтами, всі батч-коди, а також оригінальні упаковки – завжди присутні у будь-якому продукті. Ви можете попросити у нас доп.фото штрих-кодів і батч-кодів товарів, фото наживо, і так далі. Ми з радістю надамо якнайбільше інформації.

Як я можу зрозуміти, товар в наявності чи на замовлення?

Біля кожного засобу вказано актуальну інформацію про його наявність. Якщо товар на замовлення, то термін доставки його буде вказано біля товару.

Як я можу зрозуміти на якій стадії замовлення?

Ми надсилаємо лист на пошту як тільки статус замовлення змінюється, також ви можете відстежити самостійно статус замовлення на сайті.  Біля кожного товару вказані дати, коли замовлення буде доставлено вам, орієнтуйтесь на них і чекайте на повідомлення з номером ттн, як тільки замовлення буде відправлено з нашого складу! 


* у разі затримок, ми заздалегідь проінформуємо

Які засоби доставки доступні?

Всі замовлення надсилаємо Новою Поштою. Якщо потрібна термінова доставка Одесою – відправляємо на таксі.
Самовивіз під час воєнного стану недоступний.

Ви маєте безкоштовну доставку?

Так, безкоштовна доставка у відділення НП при замовленні від 5000 грн., кур'єром при замовленні від 7000 грн.
Термінова доставка на таксі по місту Одеса-за рахунок покупця.

Ви даєте гарантії що замовлення доїде ціле та не пошкоджене? 

Так, ми несемо повну відповідальність за ваше замовлення до моменту передачі його Нової Пошти. Як тільки посилки надходять на наш склад в Одесі ми перевіряємо на цілісність кожен продукт, якщо продукт приїхав пошкоджений то ми одразу пишемо вам та вирішуємо це питання ( або перезамовляємо цей товар або повертаємо кошти). Як тільки замовлення передані до Нової Пошти, вони несуть відповідальність за доставку посилок! Всі замовлення ми страхуємо на повну вартість, тому обовʼязково треба перевіряти його на пошті біля оператору та при будь яких проблемах - одразу складати акт! 

Як я можу оформити замовлення, якщо я не в Україні?

Ми приймаємо оплату на міжнародні замовлення, карту або Paypal. Доставка здійснюється доступними методами до вашої країни. Уточнюйте у менеджера під час замовлення. 

Де можна написати відгук на цей продукт?

Ви можете написати відгук на будь-який засіб, який купили у нас на сайті, перейдіть за посиланням з історії замовлення на засіб і внизу є можливість поставити оцінку та написати відгук на даний засіб. Відгуки можуть писати тільки зареєстровані покупці на засоби які були придбані.

У вас є офлайн магазин?

На даний момент у нас тільки онлайн магазин. Але ми дуже віримо, що невдовзі знову зможемо зустрітися!

Якщо на сайті немає продукту, який я хотіла б замовити, що робити?

Ви можете написати нам в Інстаграм або в чаті на сайті, вказати бажаний продукт і ми зможемо його привезти, вказавши вартість та терміни доставки.

Чи з'являтимуться нові бренди на сайті?

Щодня ми додаємо нові бренди на сайт. Слідкуйте за оновленнями та залишайте побажання, які бренди ви б хотіли бачити!